FELICITARE DE RÃSPUNS DE LA PRIETENUL NOSTRU NICOS RANGOS


From: Nicos Rangos / Date: 2009/12/25 / Subject: RE: BONNE ANNEE !
Chères amis
Vasile et Mihai,
Mes amis Roumains,

Je vous remercie de vos mots gentils et de vos souhaits sincères.
A mon tour je souhaite a vous et à tous vos biens aimés et tous le membres de l'Association Roumaine de la Maximaphilie "Dr. Valeriu Neaga" ,Heureuse et Merveilleuse la Nouvelle Année 2010 pleine des surprises plaisantes.
Je vous assure que l'amitié profonde que nous avons bâtie va continuer pour toujours....
Amitiés
Nicos


Dragii mei prieteni Vasile si Mihai,
dragi prieteni din Romania,
Vã multumesc pentru cuvintele voastre pline de gentilete si pentru urãrile sincere!
La rândul meu, vã urez vouã si celor dragi vouã precum si tuturor membrilor Societãtii Române de Maximafilie "Dr. Valeriu Neaga", un An Nou 2010 fericit si minunat, plin de surprize plãcute! 
Vã asigur cã prietenia profundã pe care am clãdit-o va continua pentru totdeauna...
Cu prietenie, Nicos



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu